Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Με τα δελφίνια



Αφιερωμένο στο δελφινάκι
για τον όμορφο διαγωνισμό
που μας προσκάλεσε…
Ελπίζω δελφινάκι μου
να σου αρέσει το ποίημα…
Το έγραψα κιόλας σήμερα…
(κι ευχαριστώ την Μελωδία
για την επιλογή του τραγουδιού!)


Μύρισε άνοιξη,
κι οι μέρες περνούν
απαλά
πλέον
ξανά…
Ο ήλιος ξεπροβάλει
κάθε μέρα
και πάλι
όλος χαρά…
Κοιτώ την θάλασσα
απ’ το μπαλκόνι
και ήδη
το μυαλό
πάει στο καλοκαίρι!
Όπου να ‘ναι
πλησιάζει
καλοκαίρι…
Ναι, όπου να ‘ναι
έρχεται
καλοκαίρι!
Πόσο μου έλειψε…
η αμμουδιά…
πόσο μου ‘λειψε
η θάλασσα
          (κι ας την έχω δίπλα…)
Η ζέστη αφόρητα
να σε προκαλεί
να βουτήξεις
μέσα στο θαλασσινό
νερό
να δροσιστείς…
Καλοκαίρι…
Τα βράδια
να σε κρατά
παρέα
το γνώριμο αυτό
ελληνικό αεράκι,
σε μια αυλή,
εσένα,
συγγενείς,
φίλους…
αγαπημένους…
Ώρες ατελείωτες
ξενοιασιάς,
συζητήσεων,
αναλύσεων,
κυρίως όμως
          …γέλιων!
Μου έλειψε τελικά
πολύ
το καλοκαίρι…
Φέτος λέω
να κάνω ένα ταξίδι,
στην μεγαλόνησο.
Στο νησί
αυτό
της ομορφιάς
και του έρωτα,
της Αφροδίτης.
Στην νήσο
αυτή
της ψυχής
της αθάνατης
του ’74.
Στην Κύπρο
των αδερφών μου!
Φέτος λέω
να κάνω ένα ταξίδι
το καλοκαίρι,
όπως και να ‘χει
λέω να το κάνω
αυτό το ταξίδι.
Όταν πιάσει
Αύγουστος,
ένα μεσημεράκι
θα πιάσω
έναν ίσκιο
          μια ελιάς,
θα ξαπλώσω,
θα κλείσω
          τα μάτια,
και θα δω
το ταξίδι….
Το ταξίδι
παρέα
με τα δελφίνια…
για την Κύπρο…

© copyright, ανδρέας λισσόβας


Θάλασσα πλατιά - Αλίκη Βουγιουκλάκη & Μιχάλης Χατζηγιάννης (remix)

13 σχόλια:

  1. Το Ταξίδι ξεκίνησε...
    Μύρισε ήδη καλοκαίρι!

    Είναι πανέμορφο Ιππότη μου!
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κ και από δω,σε φιλώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου,
      το έχουμε ανάγκη
      φέτος!
      ...
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό βράδυ εύχομαι να έχεις Μελωδία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΑΧ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ Κ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΙΠΠΟΤΗ ΜΑΣ!ΥΠΕΡΟΧΟ!!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγγελάκι μου,
      χαίρομαι πάρα πολύ
      που ταξίδεψες
      μέσα από το ποίημα μου!
      και σε ευχαριστώ
      για τα όμορφα σου λόγια!
      ...
      Καλό βράδυ εύχομαι να έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλησπερα... είναι πανέμορφο ξύλινε ιππότη μου.. με συγκίνησες με την προθυμία σου και με το όμορφο ποιηματάκι που έγραψες ειδικά για το δελφινάκι μου και το δελφινο-διαγωνισμό μου.. Είναι πολύ όμορφο ποίημα με συγκίνησε πολύ που μέσα σε τόσο λίγες γραμμές έγραψες για την αγάπη σου προς τη θάλασσα, για τα αγαπημένα μου δελφινάκια και για τη Κύπρο μου... Συγκινήθηκα πολύ και με το βιντεάκι, τα συνδυάζει όλα Ελλάδα (Αλίκη) Κύπρο (Χ'Γιάννης) θάλασσα και περισσότερο μου άρεσε που είδα και τα δελφινάκια μου μέσα.... Σ ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ ...... που θα κοσμήσεις το ιστολογιάκι μου μ αυτό το όμορφο ποίημα (θα δεις την παρουσίαση στο κάτω μέρος του ιστολογίου μου)

    ΥΓ-Εχεις ταλέντο στη ποίηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε ο διαγωνισμός σου,
      δελφινάκι μου
      γιατί ήταν πρωτότυπος
      και όμορφος!
      Άλλωστε σου είχα υποσχεθεί
      ότι θα ήταν η αμέσως επόμενη
      ανάρτηση..
      ...
      Σ' ευχαριστώ πάντως
      διότι με αυτό το ποίημα,
      παρατήρησα ότι δεν είχα
      γράψει άλλη φορά
      για το καλοκαίρι..
      Και με αυτό τώρα
      θα αρχίσω να το "υμνώ"
      όσο μπορώ μέσα
      απ' τα γραπτά μου
      και πρέπει!
      ...
      Ελπίζω να ανταποκρίθηκα
      στο κάλεσμα σου,
      χωρίς να σε απογοητεύσω...!
      ...
      Και σε ευχαριστώ που με έβαλες
      στο ιστολόγιο σου!
      ...
      Αδέρφια άλλωστε,
      δεν είμαστε..;
      Εδώ που σπουδάζω
      είναι πολλά παιδιά
      από την Κύπρο!
      Και μου αρέσει πάρα πολύ
      η διάλεκτος της ελληνικής
      που έχετε..!
      είναι πολύ όμορφη!
      ...
      Ένα όμορφο βράδυ εύχομαι να έχεις δελφινάκι μου!

      Διαγραφή
  4. Ααα ξέχασα να σου πω, πολυ καλη επιλογη τραγουδιου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το τραγούδι
      να ευχαριστήσεις
      την Γιάννα!
      Δεν μπορούσα να βρω κάποιο
      που να ανταποκρίνεται
      στο ποίημα,
      και με βοήθησε
      επιλέγοντας ετούτο!

      Διαγραφή
  5. Όμορφο το ταξίδι σου!!
    Ωραίες εικόνες και γλυκά χαμόγελα!!

    Αναμονή για το καλοκαίρι λοιπόν
    και για το ταξίδι!!

    Όμορφη καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alks μου σε ευχαριστώ
      πάρα πολύ!
      Προσπάθησα
      να βάλω
      - όσο γίνεται -
      το καλοκαίρι
      μέσα σε λίγες
      γραμμές!
      ...
      Το έχουμε ανάγκη εφέτος!
      ...
      Καλό βράδυ εύχομαι να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο το ποίημα σου Ιππότη μου, σε κάνει να θέλεις να βουτήξεις στά νερά και να γίνεις πλάσμα της θάλασσας, να αρμενίζεις στα νησιά
    με τελικό προορισμό το μοναδικό νησί της Αφροδίτης :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ
      Εύη μου!
      ...
      Τέτοια εποχή
      πάντοτε
      σαν ξανοίγει
      λίγο ο καιρός
      είναι που μας πιάνει
      η νοσταλγία
      της θάλασσας
      και του καλοκαιριού!
      ...
      Καλό βράδυ να έχεις Λεβίνα μου!

      Διαγραφή
  7. καθολου δε με απογοητευσες καλε μου ξυλινε ιπποτη αντιθετως το ποιηματακι σου και η αμεση ανταποκριση σου μπηκαν στη καρδια μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...