Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

1 χρόνος, 7 πραγματάκια & βραβείο…


Το δελφινάκι μου έδωσε αυτό εδώ το βραβείο και την ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκε και μου το χάρισε!



Θα ήθελα κιόλας να το συνδυάσω με την επέτειο μου στο μπλοκ, την Παρασκευή που έκλεισα 1 χρόνο, αλλά δυστυχώς ενός τεχνικού προβλήματος (καταστράφηκε ο σκληρός μου δίσκος) δεν μπόρεσα να κάνω την ανάρτηση την ημέρα αυτή… (7 Σεπτέμβρη).
Έτσι σκέφτηκα να συνδυάσω τα 7 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα με την αρχή του μπλοκ, Ξύλινος Ιππότης.

1. Το ποίημα Ξύλινος Ιππότης το έγραψα στις 26 Αυγούστου 2008 όταν ήμουν για διακοπές στο Πευκί Εύβοιας. Συμβολίζει τον σημερινό έρωτα, αλλά και την ελπίδα.

2. Ο Ξύλινος Ιππότης, πλέον, αποτελεί ένα ποίημα ορόσημο για την προσωπική μου «καριέρα», μιας και έτσι ξεκίνησα στα μπλοκς και έγινε γνωστό το «έργο» μου, ακόμη και στους δικούς μου.

3. Η δημιουργία του μπλοκ έγινε όταν και τυχαία ανακάλυψα ένα ποιητικό ιστολόγιο. Έτσι σκέφτηκα να κάνω κι εγώ κάτι, έτσι ώστε να περνώ δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο μου.

4. Η ημερομηνία ήταν τυχαία, κι όλως περιέργως συνέπεσε στις 7 του μηνός, ημέρα την οποία έγραψα και το πρώτο μου ποίημα (7 Νοέμβρη του 2007).

5. Είναι από τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει η δημιουργία αυτού του ιστολογίου, μιας και άνοιξε κατά πολύ ο «ορίζοντας» της ποίησης μου, γνώρισα πολλά άτομα που ήδη μου έχουν δώσει πολλά, και ήρθαν επίσης κάποιες εμπειρίες (που δεν τις περίμενα τόσο νωρίς στην ηλικία που είμαι) όπως η γνωριμία μου με σύγχρονους σπουδαίους ποιητές στην Αθήνα και η απαγγελία ενός ποιήματος μου, το Μάρτη που πέρασε.

6. Η χρονιά αυτή που πέρασε (σ.σ. από την δημιουργία του μπλοκ) ήταν άκρως δημιουργική για εμένα, γιατί πέραν αυτών των ποιημάτων που έχω αναρτήσει, έχω γράψει άλλα τόσα, κι έχω φτάσει ήδη σε έναν χρόνο 100 ποιήματα, μαζί βέβαια με καναδυό πεζογραφήματα και διηγήματα.

7. Αυτόν τον 1ο χρόνο της «ύπαρξης» του Ξύλινου Ιππότη, την αφιερώνω σε όλους τους αναγνώστες που πέρασαν από εδώ, είτε έμειναν είτε πέρασαν απλώς μια βόλτα, σε όλους αυτούς που αγάπησαν το έργο μου και με ενθάρρυναν να συνεχίζω, σε όλους όσους βρίσκονται δίπλα στον Ξύλινο Ιππότη!



Ακόμη θα ήθελα να προσθέσω επί της ευκαιρίας, πως ακόμη κι αν κάποια άτομα με πλήγωσαν ή προσπάθησαν να μου «επιτεθούν» (μιλώ γενικώς στην ζωή μου) ώστε να με υποβαθμίσουν ή να με ρίξουν, τους ευχαριστώ ειλικρινέστατα μέσα από την καρδιά μου, γιατί μου δίδαξαν τι πάει να πει φθόνος κάποιες φορές και ζήλεια, και έτσι να τα αποστραφώ, να τα απεχθάνομαι και να τα αποφεύγω! Γιατί για όσους δεν ξέρουν, ο μεγαλύτερος και χειρότερος εχθρός κάποιου είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Διότι μόνος φτάνεις εκεί που φτάνεις, είτε είναι προς την κορυφή, είτε προς τον πάτο…


Τώρα για τα άτομα που θέλουν να το παραλάβουν αυτό το βραβείο έχουν πρόσκληση από εμένα, γιατί μια τέτοια μέρα δεν μπορώ να ξεχωρίσω άτομα…!


Ο εφιάλτης της Περσεφόνης - Τάνια Τσανακλίδου & Μάρθα Φριντζήλα

Εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα
κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο
τώρα χωριάτες παζαρεύουν τα τσιμέντα
και τα πουλιά πέφτουν νεκρά στην υψικάμινο.

Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

Εκεί που σμίγανε τα χέρια τους οι μύστες
ευλαβικά πριν μπουν στο θυσιαστήριο
τώρα πετάνε αποτσίγαρα οι τουρίστες
και το καινούργιο πάν να δουν διυλιστήριο.

Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

Εκεί που η θάλασσα γινόταν ευλογία
κι ήταν ευχή του κάμπου τα βελάσματα
τώρα καμιόνια κουβαλάν στα ναυπηγεία
άδεια κορμιά σιδερικά παιδιά κι ελάσματα.

Κοιμήσου Περσεφόνη
στην αγκαλιά της γης
στου κόσμου το μπαλκόνι
ποτέ μην ξαναβγείς.

24 σχόλια:

  1. Εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη το ποιητικό έργο σου και μια μέρα να εκδόσεις τη συλλογή σου και να ακούσεις και άλλες απαγγελίες ποιημάτων σου.
    Χρόνια πολλά στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!
      Κι ευτυχώς που μου έκανες σχόλιο,
      γιατί δεν είχα βάλει το μπλογκ σου
      στα ιστολόγια που παρακολουθώ
      κι έλεγα που χάθηκες...
      ...
      Μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Nα συνεχίσεις να γράφεις
    με Αλήθειες Ψυχής!

    Έχεις να δώσεις
    ακόμα πολλά!
    Και ΜΗΝ αλλάξεις!

    Χρόνια πολλά για το blog σου!
    Καλό σου βραδύ Ανδρέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελωδία μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ,
      για τις ευχές
      και για τα καλά σου λόγια!
      ...
      Να είσαι καλά,
      και μια όμορφη μέρα εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Όλα καλά και όλα ωραία, αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι πολλοί λέτε μπλοκς αντί μπλόγκς.
    Εκτός και αν έχετε λόγο για κάτι τέτοιο.

    Εντελώς φιλικά αγαπητέ μου το λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω,
      αυθόρμητα μάλλον...
      ...
      Μια όμορφη μέρα στη Θεσσαλία,
      στον τόπο μου...

      Διαγραφή
    2. Να'σαι πάντα καλά και να γράφεις έτσι καλά.

      Διαγραφή
  4. Να συνεχίσετε να μεγαλώνετε το ίδιο δημιουργικά και όμορφα εσύ και το σπιτάκι σου...να γίνεσαι σοφότερος μέσα από τις καθημερινές εμπειρίες της ζωής, οι οποίες δεν είναι απαραίτητο πάντα να μας πληγώνουν...να μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι και να πιστεύεις (σε ΄σένα τον ίδιο, πάνω απ΄όλα)...να γίνεις ένας σπουδαίος ποιητής. Όσο για αυτά τα άτομα που σου επιτέθηκαν ή σε υποβάθμισαν, να μην τα αποστρέφεσαι, απεχθάνεσαι ή να τα αποφεύγεις...Δεν έχεις ακούσει νεαρέ Ιππότη πως, "τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολούν"? Να τα ευχαριστείς, γιατί σου δείχνουν τι ΔΕΝ πρέπει να γίνεις.
    Χρόνια πολλά, λοιπόν και να χαίρεσαι το βραβείο σου! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονειρόκοσμε μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα πολύ όμορφα λόγια σου!
      Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,
      μα είναι τόση η αχαριστία σήμερα
      που και να απομακρυνθώ (αν και μιλώ για το παρελθόν γι αυτό το κομμάτι)
      είναι άλλη τόση γύρω
      ώστε δεν ξεχνώ...
      κι η αλήθεια είναι πως είμαι άτομο
      που συγχωρεί,
      αλλά δεν ξεχνά...
      ...
      Δεν μπορώ να μην ευχηθώ να είσαι πάντοτε καλά κι ευτυχισμένη σε ότι κάνεις, όπου κι αν βρίσκεσαι!
      Μια όμορφη μέρα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. ιπποτάκο μας τι συγκινητική ανάρτηση..χρόνια πολλά στο ιστολόγιο σου και εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι πολλά πολλά χρόνια κοντά μας, μαζί μας, στην μπλογκογειτονιά μας , παρέα με τα ωραία σου ποιήματα και τις αναρτήσεις σου
    σου εύχομαι το μπλογκ σου και ο κόσμος των μπλογκς μόνο χαρές και όμορφες στιγμές να σου δίνει
    μου αρέσαν τα 7 που έγραψες και μάθαμε κάποια πράγματα για σένα..και έμαθα και από που πήρε το όνομα του το μπλογκ σου
    καλή συνέχεια πάντα με την ίδια όρεξη

    υγ-ευχαριστώ για την αποδοχή του βραβείου και σου εύχομαι κι άλλα
    υγ-μην αφήνεις κανέναν να πληγώνει την καρδιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ
      ...
      Ο Θεός όσο ορίσει για κάθε τι που κάνω,
      αυτός ξέρεις καλύτερα..!
      Και να το πω και να το ξέρεις,
      χάρηκα πάρα πολύ με αυτό το βραβειάκι
      γιατί μου έδωσες την ευκαιρία
      να το συνδυάσω με τον 1 χρόνο
      μέσα στο ίντερνετ και στα ιστολόγια!
      ...
      Μια όμορφη ημέρα να ξημερώσει στο όμορφο νησί της Αφροδίτης!
      ...
      Υ.Γ. δύσκολο...

      Διαγραφή
    2. να σαι καλα ιπποτακο μου
      χρειαζονται ιπποτες στις μερες μας
      το τελευταιο με το νησι της Αφροδιτης πολύ γλυκο, να σαι καλα

      Διαγραφή
    3. :)
      να έχεις ένα όμορφο βράδυ δελφινάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Διακριτική, καλλιεργημένη και ευγενής η παρουσία σου στο διαδίκτυο.
    Εύχομαι πολλές, εμπνευσμένες, δημιουργικές στιγμές στην πορεία σου!

    Με γεια και το όμορφο βραβείο.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα πολύ καλά λόγια και τις θερμές ευχές!
      ...
      Να είστε πάντοτε καλά,
      και ένα όμορφο ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Δεν είμαι σε διάθεση να παίξω αλλά θέλω να σου ευχηθώ να τα χιλιάσεις πάντα με εμπνευση και καλή διάθεση...
    Καλό ξημέρωμα!!

    Υ.Γ Η τελευταία παράγραφος περί ζήλιας είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά!
      ...
      Μια όμορφη μέρα να έχεις σήμερα!
      ...
      Υ.Γ. :)

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου!!! Πάντα τέτοια , όμορφα λογάκια!!
    Φιλάκια ιππότη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΙΠΠΟΤΗ!!!

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΚΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΑΓΚΑΘΙΑ...ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ...ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ Κ
    ΑΡΓΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΝΑ Τ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ....

    ΕΥΓΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ!!!

    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ Κ ΝΑ ΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ!!!

    ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΠΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Βάλια μου, να είσαι καλά πάντοτε, όπου κι αν βρίσκεσαι!
      ...
      Άσε γιατί κι εγώ έχω ψιλοχαθεί,
      αλλά τώρα το χειμώνα
      θαρρώ θα είμαστε όλοι μας
      πιο πολύ εδώ
      μιας και ο καιρός
      δεν θα αφήνει και πολλές επιλογές!
      ...
      Να καμαρώνω δεν μου αρέσει,
      γιατί είναι άλλα άτομα
      που έχουν πετύχει πολλά περισσότερα
      κι εγώ ούτε καν τα ονειρεύτηκα..
      ότι δίνει ο Θεός,
      αυτό κι αξίζουμε...
      ...
      Μια όμορφη μέρα εύχομαι
      στην όμορφη Σύρο!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στον Ξύλινο Ιππότη!!!
    Το ευχάριστο πάνω πριν και πάνω απ' όλα, είναι που, όπως είπες, απέκτησες εμπειρίες και φίλους!Ο καλύτερος δηλαδή τρόπος να "πλουτίσεις".
    Να αυξάνονται τα πλούτη σου λοιπόν Αντρέα και να κρατάς αυτό το χαμηλό προφίλ που, μόνο να εκτιμηθεί γίνεται.
    Πάντα τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία, για τα πολύ όμορφα σου λόγια!
      Από εμπειρίες άλλο τίποτα ετούτη η μάταιη ζωή. Ευτυχώς που υπάρχουν κάπου κάπου και κάποιοι φίλοι όπως είπες, να δίνουν μια μικρή ώθηση στην ζωή,
      όταν αυτό είναι απαραίτητο...
      ...
      Να είσαι πάντοτε καλά και ευτυχία να υπάρχει στην ζωή σου, σε κάθε στιγμή και βήμα...!
      Ένα όμορφο ξημέρωμα εύχομαι!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...