Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Φωτιά στο φιλί


Παίρνω τους δρόμους και τα λαγκάδια
ρωτώ διαβάτες, περαστικούς
αν είδαν κόρη, μαυρομαλλούσσα
αν είδαν κόρη του φεγγαριού

Τραγούδια λένε, κι άλλοι μου λένε
πως είδαν κόρη του φεγγαριού
κι αν θέλω κι άλλα, γι’ αυτή να μάθω
μάτια και χείλη, αυτά θα μου πουν

Ρωτώ τα χείλη,
τι λεν’ για ‘σένα
και ψιθυρίζουν
φωτιά στο φιλί

Ρωτώ τα μάτια
τι είδαν σε ‘σένα
και τραγουδούνε
πως είδαν μια μικρή
          μια μικρή που μ’ άναψε
          και μου ‘βαλε
          φωτιά στο φιλί

Δεν σβήνει η φλόγα, ουτ’ από δάκρυ
δεν σβήνει η φλόγα που ‘ναι φωτιά
και φταις γι’ αυτό, εσύ μικρή μου
που μου την άναψες στην καρδιά

Τι κι αν τραγούδια τώρα σου γράφω
δεν φεύγει από μέσα μ’ ο σεβντάς
και δεν με νοιάζει διόλου, το λέω
κι ας μάθουν όλοι, για εμάς.

© copyright, ανδρέας λισσόβας

Μέτρησα - Απόστολος Ρίζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...