Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Κόρη τ' ονείρου


Χίλιες φορές θα νιώσω
χίλιες θα γεννηθώ
επάνω στο κορμί σου
όπου θ’ αναστηθώ

Θ’ αφήσω την πνοή μου
μέσα σου να μιλά
κι ο έρωτας σαν δάκρυ
πάνω σου θα κυλά

Θα λέει το τραγούδι
που γράφτηκε για μας
κι έχει όλους τους ήχους
απ’ τους αγγέλους μας

Μέσα σου θα με νιώθεις
όπου και αν σταθείς
παράδεισος θα είναι
όπου και αν βρεθείς

Ξανθέ μου άγγελε μου
κόρη τ’ ονείρου μου
για ‘σένα έχω φτάσει
στην άκρη του γκρεμού

Κι αν είναι και αν πέσω
κι αν είναι να χαθώ
για ‘σένα νε καρδιά μου
μόνο θ’ αναστηθώ

Και αυτό το βράδυ πάλι
πάλι θ’ αναστηθώ
χίλιες φορές θα νιώσω
χίλιες θα γεννηθώ.

© copyright, ανδρέας λισσόβας

Για να σε συναντήσω - Μανώλης Λιδάκης
Ποίηση - Στίχος: Τάσος Λειβαδίτης

8 σχόλια:

  1. Εντάξει, άνετα πάει για μελοποίηση, το καταλαβαίνεις κι εσύ! Άσε που το τραγούδι με την φωνή του Λυδάκη είναι από τα αγαπημένα μου! Χαίρομαι που τα λέμε μετά από καιρό και σου εύχομαι καλή εβδομάδα και καλές γιορτές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Κι όντως αυτό το τραγούδι είναι από τα πιο όμορφα του Λυδάκη!
      Έπρεπε να ξαν' ανοίξω τα σχόλια πιστεύω. Τα είχα κλείσει για μια εσωτερική περισυλλογή, και πιστεύω πως μετά από - αρκετό - καιρό, έπρεπε να τα ξαν' ανοίξω!
      ...
      Καλές γιορτές επίσης εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Ανδρέα μου! Πολύ χαίρομαι που βλέπω ανοιχτά σχόλια!
    Υπέροχο το ποίημά σου! Έχει ένα ρυθμό, έναν τέμπο εκπληκτικό!
    Ελπίζω να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα και καλές γιορτές σου εύχομαι! Με υγεία και ό,τι κάνει την ψυχούλα σου ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου χαίρομαι που το βρήκες ωραίο!
      Όπως είπα και στην Πέτρα από πάνω, ήταν καθαρά θέμα προσωπικό το κλείσιμο, και πλέον σιγά - σιγά θα επιχειρήσω όσο μπορώ να επιστρέψω...!
      ...
      Καλές γιορτές εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου!

      Διαγραφή
  3. Ποια να ναι αραγε η κορη αυτη η τυχερη
    μην ειν η ποιηση
    μην ειν η κορη η ξανθη.

    Καλημερα σας κυριε Ανδρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρδιά μου έχει μαγευτεί
      από μια κόρη ζηλευτή,
      μια κόρη όμορφη ξανθιά
      που μου 'χει κλέψει την καρδιά!
      ...
      Ένα όμορφο βράδυ να έχεις αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Χρονια καλα κι ευλογημενα,Αντρεα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...