Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Κόκκινο τριαντάφυλλο




Στις λέξεις
και στα λόγια
δεν αρέσουν οι βιασύνες,
ούτε κι η πολύ τριβή
μεταξύ τους.

Πολύ με κουράζουν
οι άνθρωποι
που το αγνοούν αυτό,
και συνεχίζουν να τις ευτελίζουν.

Λένε, άλλωστε,
πως τα κόκκινα τριαντάφυλλα
και τα λόγια
ήρθαν
απ’ τον παράδεισο
όπως ακριβώς πλάστηκαν.
Τα μόνα που παρέμειναν
ίδια,
μετά τον ξεπεσμό.

Λένε ακόμη,
πως οι γυναίκες
το γνωρίζουν καλύτερα
αυτό,
απ’ τον καθένα.
Για αυτό το λόγο,
άλλωστε,
της γυναίκας
η καρδιά,
δεν ζητά
τίποτε περισσότερο
και τίποτε λιγότερο,
από μια μονάχα λέξη
κι από ένα κόκκινο
τριαντάφυλλο,
για να κατακτηθεί…


© copyright, ανδρέας λισσόβας


13 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΙΠΠΟΤΑΚΟ ΜΟΥ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ, ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ...ΞΕΧΩΡΙΣΑ ΑΥΤΟ
    Για αυτό το λόγο,
    άλλωστε,
    της γυναίκας
    η καρδιά,
    δεν ζητά
    τίποτε περισσότερο
    και τίποτε λιγότερο,
    από μια μονάχα λέξη
    κι από ένα κόκκινο
    τριαντάφυλλο,
    για να κατακτηθεί…

    ΥΓ-ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ..ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ..ΑΝ ΟΧΙ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ δελφινάκι μου
      για τα καλά σου λόγια,
      και λίγο καθυστερημένα
      να σου ευχηθώ κι εγώ,
      καλή εβδομάδα επίσης!
      ...
      Υ.Γ. κάτι θα γράψω. θα περιμένω την κατάλληλη στιγμή που θα μου έρθει, ώστε να το γράψω... κι εφ' όσον είπα ότι θα γράψω κάτι, θα το κάνω...

      Διαγραφή
  2. Μπράβο, Ανδρέα μου!!!
    Τυχερή η γυναίκα που θα μπορέσει να δεχθεί τη λέξη και το τριαντάφυλλο και ακόμα πιο τυχερός ο άντρας που μπορεί να καταλάβει αυτή την αναζήτηση!!!
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, γιάννα μου,
      αν και στα αυτονόητα,
      δεν χρειάζεται ο έπαινος,
      θαρρώ...
      Λίγος ρομαντισμός πάντοτε
      πίστευα,
      πως κάνει τα πράγματα
      πιο "γλυκά"...
      ...
      Καλή εβδομάδα επίσης,
      αν και λίγο καθυστερημένα!

      Διαγραφή
  3. Το θεμα ειναι:
    ποιος τηρει το "πρωτοκολλο"
    μεχρι πρωϊας!
    Χμμμμμμ....

    Καλο μεσημερι,ματια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου άρεσουν ούτε τα πρωτόκολλα, ούτε γενικά τα όρια. Μάλιστα, αυτή τη στιγμή φορώ μια μπλούζα που γράφει: "Rules are not for me", κάτι το οποίο με αντιπροσωπεύει απόλυτα.
      Για αυτό και θα με "βλέπεις", με τον καιρό, με αρκετά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα και σε χρόνο άψε - σβήσε. Αν και τελευταία έχω καταφέρει να κρατιέμαι σε ένα αρκετά αισιόδοξο, όχι, να το πω πιο σωστά μάλλον ρεαλιστικό με μια νότα πίστης και αυτοπεποιθήσεως, έτσι ώστε όχι να με υποφέρω εγώ, αλλά κυρίως οι φίλοι...
      ...
      Ένα όμορφο απόγευμα εύχομαι!
      ...
      Υ.Γ. Δεν το έχω ξαναπεί αλλά η εικόνα που έχεις για το προφίλ σου είναι νομίζω από το The nightmare before Christmas, το οποίο το λατρεύω! Θυμάμαι ότι το είχα δει μικρός αλλά μου είχαν μείνει μόνο στιγμιότυπα. Έτσι φέτος τα χριστούγεννα, το κατέβασα μια μέρα που ήμουν άρρωστος, και το είδα ολόκληρο!

      Διαγραφή
  4. Απ'όλου του κόσμου τα Κόκκινα Τριαντάφυλλα εκείνο που κατακτά τη Γυναίκα είναι αυτό που φέρει τις Ιδιότητες του τριαντάφυλλου του Μικρού Πρίγκιπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα!
      Η αγνότητα αυτή,
      είναι το πιο όμορφο πράγμα
      στον κόσμο!
      ...
      Καλό απόγευμα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες mayumi, από το κάστρο-blog μου! (μου άρεσε αυτός ο συσχετισμός και θα τον κρατήσω!)
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    ...
    Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις εύχομαι!
    ...
    Υ.Γ. εχείς κι εσύ πολύ όμορφη γραφή, ειλικρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Μια μονάχα ειλικρινή λέξη" θα πρόσθετα εγώ... Αν βρεις έναν άνθρωπο που λέει τρεις κουβέντες,αλλά αληθινές,μπορείς να 'σαι ευτυχισμένος.
    Όμορφο το ποίημά σου. Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η παρατήρηση...
      μια ειλικρινή λέξη, σωστά!
      ...
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
      και ένα όμορφο βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Σε συναντώ φίλε μου στον"κήπο της μελαγχολίας"και σου ήρθα κι απο το κάστρο σου να σε γνωρίσω..μου αρέσει πολύ όπως γράφεις σωστα δομημένα λογοτεχνικά γιαυτό γράφτηκα στο καστράκι σου!εαν σε μαγεύει τόσο κι εσένα η ποίηση σε περιμένω στο παλατάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες από το κάστρο μου, και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      ...
      Έρχομαι και από τα μέρη σου, να εγγραφτώ κι εγώ λοιπόν...!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...