Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Απωθημένο



Βγαίνουν οι φλέβες
της πένας.
κολλούν
στο δέρμα

Κοφτές ροές
αίματος
πάνω στο σώμα

γραμμές
ευθείες
παράλληλες
ατέρμονες…

Χλωμιάζεις
αδύναμος
να συνεχίσεις

τα χέρια
τρέμουν
κι η πένα
σταθερή
δεν διακρίνεται πια
στα δάχτυλα

Δεν παλεύεις
δεν αντιστέκεσαι.
παραληρείς
ουρλιάζεις
θηρίο γίνεσαι.
μα δεν παλεύεις,
δεν αντιστέκεσαι

Το χαρτί κόκκινο,
εσύ χλωμός
να πέφτουν
οι τελευταίες σταγόνες
να βάφουν
το ήδη ματωμένο
κορμί…

Και η ψυχή
ψάχνει
τα λιβάδια του Ηρός

Κάπου εκεί, άλλωστε,
δεν είναι
κι ο Αμέλητας ποταμός…;

© copyright, ανδρέας λισσόβας

24 σχόλια:

  1. οι ανήσυχες ψυχές έχουν ευκαιρίες να ικανοποιούν τα "απωθημένα" έγκαιρα
    ενα σ/κ πληρότητας εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H πένα σε οδηγεί σε ταξίδια μακρινά, που ίσως στην πραγματικότητα να μη μπορέσεις ποτέ να κάνεις, κι όμως,
    την γη όλη θα έχεις γυρίσει και
    τον ουρανό και τις θάλασσες και
    μακροβούτια εντός σου να ανακαλύψεις τους θησαυρούς που
    κρύβει η καρδιά σου!!!
    Ποτέ μην αφήσεις την πένα σου κι ας στάζει αίμα.

    Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πένα είναι το όπλο σου ξύλινέ μου ιππότη... αυτή σε στέφει νικητή σε κάθε μάχη!
    Τίμησέ την και κείνη δε θα σε προδώσει ποτέ!
    Φιλιά κι ένα όμορφο Σαβ/κο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην αμελείς..να Ζείς..!! Να παθαίνεις να μαθαίνεις να Χαμογελάς να δακρύζεις να φλέγεσαι απο αγάπη και μονο.Και όπως χάραξε και μια πολυαγαπημενη μου πενα..:
    "Γράφουμε κομμάτια Ζωής..δεν κάνουμε τη Ζωή μας κομμάτια."

    Στα Ηλύσια πεδία ο βαρκάρης δεν το διαπραγματεύεται.Όσο στην παλαίστρα της καθημερινότητας ματώνεις απλα και ανθρωπινα τόσο η Ψυχή βρίσκει το μονοπατι της..Το να πεθαίνεις και να αναγεννιεσαι αυτο ειναι ΖΩΗ.

    Όμορφο Σ/Κ Ξύλινε Ιπποτη μου.Πέτρα που δεν κυλα χορταριάζει και φλόγα σημαίνει να περιφρουρείς το δακρυστάλαγμα της Ανθρωπιάς στον Αιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμοιβαιότητα στη ..μεταγγιση..

    Τα χαρτί μεταγγίζεται όλο το αίμα μου
    κι εγώ τις ρίζες του δέντρου που το έφτιαξε!...


    Φιλάκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οσα δεν λεγονται με το στομα......
    τοσα περισσοτερα γραφονται με την πενα......
    καταθεση ψυχης....οταν γραφεις....
    ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύτιμη η πένα αλλά καμιά φορά αυτοκαταστροφική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι, Αντρέα μου, εκεί βρίσκεται...

    ο ποταμός Αμέλητας βρίσκεται στην πεδιάδα της Λήθης και συμβολίζει το χαλάρωμα της ψυχής που αφήνεται στην ηδονή, αντί να υποβάλλει το εαυτό της σε μία σκληρή μνημονική αγωγή ώστε να κατακτήσει την Α-λήθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάσω Α.

    μόνο που πάλι
    έρχονται κι άλλα
    απωθημένα...
    ...
    Καλό ξημέρωμα Κυριακής να έχεις Βάσω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Levina

    η πένα είναι
    η πυξίδα,
    στεριά και θάλασσα
    το χαρτί,
    τα αστέρια του ουρανού
    τα αισθήματα...
    ...
    Δεν θέλω να την αφήσω Λεβίνα μου,
    δεν θέλω...
    ...
    Εύχομαι μια όμορφη Κυριακή να σε βρεί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΛΙΑΚΑΔΑ

    σαν να έχεις δίκιο...
    ...
    μου θύμισες τον Δον Κιχώτη,
    με τις φανταστικές του
    μάχες και νίκες!
    ...
    έτσι και 'γω,
    ένας ακόμη Δον Κιχώτης!
    ...
    Πολλά φιλιά Λιακάδα μου και εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AERIKO

    μην αμελείς να παθαίνεις...
    νομίζω πως εδώ
    συνοψίζεται όλη η ζωή
    ενός ποιητή...
    κι όχι δεν το εννοώ,
    αυτού που γράφει.
    του ανθρώπου που ΖΕΙ εννοώ!
    ...
    "Γράφουμε κομμάτια Ζωής..δεν κάνουμε τη Ζωή μας κομμάτια."
    Πάρα πολύ μου άρεσε αυτό...!
    ...
    Όσο θα ματώνω,
    θα ξέρω πως μέσα μου
    ακόμη
    έχω καρδιά...
    ...
    Αερικό μου μια όμορφη Κυριακή να σου ξημερώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ~reflection~

    ίσως είναι
    η πνοή
    του δέντρου
    που μετά σε
    ημερεύει!
    ...
    Καλό ξημέρωμα Κυριακής να έχεις και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. άγγελέ μου

    πέτυχες διάνα!
    είμαι απ' αυτούς
    που δεν λένε πολλά
    και κρύβουν
    άλλα τόσα...
    αν με γνώριζες
    θα καταλάβαινες!
    ...
    Μια όμορφη Κυριακή να έχεις αγγελάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dark13Sun

    δίκιο έχεις...
    όπλο είναι κι η πένα,
    τελικά...
    κι όπως κάθε τι,
    θέλει προσοχή!
    ...
    Καλό ξημέρωμα Κυριακής να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

    να 'ξερες Λύχνε μου,
    πόσες φορές
    έψαξα αυτό τον ποταμό,
    να πιω,
    απ' το νερό του!
    ...
    όχι περισσότερο απ' ότι
    επιτρέπεται...
    ίσα-ίσα
    να φύγω για ένα νέο ταξίδι
    την επομένη...
    ...
    Η Α-λήθεια
    είναι σαν τον καπνό
    του τσιγάρου...
    όσο κι αν τραβήξεις μέσα σου,
    κάποια στιγμή
    πρέπει να την βγάλεις
    για να αναπνεύσεις...
    ...
    Μια όμορφη Κυριακή να σου ξημερώσει εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΑΣ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ...!!
    ΚΑΛΗ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΙΠΠΟΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. άγγελέ μου

    σαφώς και ο χαρακτήρας
    φαίνεται και από τα γραφόμενα!
    μόνο που εγώ,
    εδώ βγάζω τον εαυτό μου,
    πιο εύκολα...
    ...
    Καλή εβδομάδα εύχομαι επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ασχημο πραγμα τα απωθημενα, ομως ολοι ειχαμε τουλαχιστον ενα καποια στιγμη.
    ενας φιλος μου ειχε πει πριν καιρο οτι μερικες φορες, αυτο που νομιζουμε οτι ειναι απωθημενο, στη πραγματικοτητα ειναι απλα η επιθυμια του συγκεκριμενου πραγματος που φοβομαστε να την εκλαβουμε ως επιθυμια και τη βαφτιζουμε απωθημενο. φοβομαστε να παραδεχτουμε οτι απλα το θελουμε και το ριχνουμε αλλου 'εγω δεν το θελω, απλα μου 'χει μεινει απωθημενο κλπ κλπ'
    ωστοσο οταν δουμε οτι στη ζωη 'ο,τι εγινε-εγινε κι ο,τι δεν εγινε δεν επρεπε να γινει', ή πιο απλα, οτι ολα γινονται για καποιο λογο οπως εχουμε ξαναπει, ολα βρισκουν το δρομο τους..
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οση δυναμη βρισκεται
    κρυμμενη βαθεια στην ψυχη...
    αλλη τοση κρυβει μια πενα !

    Μην Σταματας να γραφεις Αντρεα μου!!
    (το εχω πει πολλες φορες ε?)

    Ευχομαι ενα ομορφo...και ξεκουραστο υπολοιπο!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το ποίημά σου...απωθημένα "μα δε παλεύεις δεν αντιστέκεσαι"!Νομίζω πως τα είπες όλα!!!
    Όμορφο βράδυ ξύλινε ιππότη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φανή

    "Δεν παλεύεις
    δεν αντιστέκεσαι.
    παραληρείς
    ουρλιάζεις
    θηρίο γίνεσαι.
    μα δεν παλεύεις,
    δεν αντιστέκεσαι"
    ...
    αντίσταση δεν υπάρχει,
    όταν υπάρχει μόνο συμφωνία
    ή αποδοχή...
    ...
    Το μότο μου άλλωστε είναι ότι είναι να γίνει, θα γίνει!
    ...
    Καλή σου μέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Melodia

    "Όση δύναμη βρίσκεται
    κρυμμένη βαθειά στην ψυχή...
    άλλη τόση κρύβει μια πένα!"
    Πολύ σοφό αυτό!
    ...
    με κάνεις να ντρέπομαι λιγάκι,
    πάντως...
    ...
    Καλή μέρα να ευχηθώ πάλι, Γιάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λία

    Σ' ευχαριστώ Λία μου για τα καλά σου λόγια!
    ...
    "Απωθημένα" μέσα στην ψυχή μας όλοι έχουμε...
    ...
    Μια όμορφη μέρα εύχομαι να έχεις Λία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...