Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Αυτό, που ακόμη δεν άκουσα...

          
          Μέσα στο τούνελ,
αυτό το σκοτεινό,
          τρόμος μ’ έπιασε…

          Μου είχαν πει,
πως το Φως είναι μπροστά,
θα το δω.
θα το φτάσω.
          όπως έκανε κι
ο Πατέρας μου…, πιο πριν…

          Ξεκίνησα τυφλός,
τυφλός έμεινα
          κι άφησα τα παιδιά μου,
δίχως δρόμο.

          Στο τούνελ ετούτο,
πολύ φοβήθηκα,
κι έχασα τα λογικά μου.
…με τα χέρια γυμνά
και με τα νύχια, μόνο,
          άρχισα να σκάβω,
από ‘δω, και από ‘κει.
Δρόμους άνοιγα,
          δρόμους γεννούσα,
κι έκανα το τούνελ
                   λαβύρινθο…

Τώρα, ήρθαν, με φωνάζουν
με καλούν πίσω..
          πέρασε η ώρα μου,
πέρασε ο χρόνος μου…

Ο γιος μου με φώναξε,
          και στέκεται εμπρός μου…
Ώρα να φύγω…

          Συγνώμη, παιδί μου…



© copyright, ανδρέας λισσόβας



Πάντα θα είμαι - Υπόγεια Ρεύματα

20 σχόλια:

  1. Όποιος προετοιμάζεται γι΄αυτό το ταξίδι, νιώθει λιγότερο τρόμο όσο πλησιάζει το τούνελ
    Καλό βράδυ και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!
    Και το τραγούδι δεν το ήξερα αλλά το κείμενο σου μου θύμισε αυτό.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο φόβος δεν είχε και δε θα 'χει ποτέ καμιά ιδιαίτερη δύναμη, εκτός αν τον δυναμώσουμε, υποκύπτοντας σ' αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ή λαβύρινθος ή τούνελ το φως δύσκολα θα το φτάσουμε δυστυχώς..!!...κ πάντα με κάποιο τίμημα...
    Καλό Ξημέρωμα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Λαβύρινθος έχει και σκοτεινά σημεία και αδιέξοδα Ξυλινέ μου, όμως πάντα αργά ή γρήγορα φτάνεις
    στο ξέφωτο, βρίσκεις κάπου την έξοδο.... στο λεω εγώ που είμαι σε τυφλό σημείο ακόμα...Θα βγούμε.

    Φιλιά καλέ μου, καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όλοι θα βρεθούμε σε ένα τέτοιο τούνελ...αναπόφευκτα..

    Καλημέρα Ανδρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απο τουνελ σε λαβύρινθο... και τουμπαλιν...
    και η σκυτάλη πάντα ν' αλλάζει χέρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βάσω Α.

    Μια ολόκληρη γενιά όμως,
    δεν προετοιμάστηκε
    καθόλου για αυτό το ταξίδι...
    ...
    κι ούτε ζήτησε συγνώμη...
    ...
    Μια όμορφη Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μυστήριο κορίτσι

    με τη σειρά μου ούτε και εγώ
    ήξερα το τραγούδι αυτό!
    πολύ καλό, μου άρεσε!
    ...
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Μια όμορφη Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kittaro...

    ο φόβος χώρο στα νιάτα δεν έχει,
    γιατί έρχεται αργότερα με την συνειδητοποίηση της ζωής...
    ...
    το θάρρος είναι που οδηγεί
    τον άνθρωπο στη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άγγελέ μου

    δύσκολο είναι,
    συμφωνώ.
    μα τίποτε για τον άνθρωπο
    δεν είναι ακατόρθωτο!
    ...
    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Levina

    μαζί πηγαίνουμε Levina μου,
    εκεί που άλλοι
    μας έβαλαν
    δίχως να το ξέρουμε...
    μα αν είναι δύσκολο
    να βγεις απ' το τούνελ
    της ζωής,
    ακόμα πιο δύσκολο
    είναι να βγεις
    απ' το τούνελ
    και τον λαβύρινθο
    της ιστορίας!
    ...
    Μια όμορφη Κυριακή εύχομαι και σου στέλνω και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dark13Sun

    Στο "Λαβύρινθοι" καταλήγω:
    Αλλά τι σημασία έχει…;
    " Αφού όλη η ζωή λαβύρινθος
    είναι…

    Απ’ τον έναν λαβύρινθο βγαίνουμε…
    σ’ έναν άλλο θα μπούμε…
    σ’ άλλον θα καταλήξουμε…
    όλοι μας."
    ...
    μα στο τούνελ αυτό,
    της ιστορίας,
    όπως λες,
    αναπόφευκτα
    βρεθήκαμε...
    ...
    Μια όμορφη Κυριακή να έχεις Δημήτρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

    αν θυμάμαι καλά,
    (όχι με σιγουριά πάντως...)
    στην αρχαία Αθήνα,
    όταν οι νέοι άνδρες αναλάμβαναν
    την πόλη απ' τους μεγαλύτερους,
    έδιναν έναν όρκο
    όπου έλεγαν ότι θα υπερασπίζονταν
    τα σύνορα της πόλης τους,
    κι αν όχι να την άφηναν το ίδιο,
    να την παρέδιδαν
    ακόμα μεγαλύτερη!
    ...
    Σήμερα μάλλον το αντίθετο
    βιώνουμε,
    τώρα που σιγά-σιγά
    παίρνουμε άλλοι την σκυτάλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mια διαδρομή όπου η νίκη έχει το ίδιο πρόσωπο με την ήττα. Ωστόσο, πάντα να τολμάς να κάνεις ένα βήμα παραπάνω...να το παλεύεις μέχρις εσχάτων. Καλή εβδομάδα γεμάτη φως και χωρίς σκοτεινούς λαβύρινθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. για καποιο λογο, το πιο μυστηριο ποιημα σου..
    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Onirokosmos

    Σε αυτό θα διαφωνήσω...
    η πράξη είναι η νίκη,
    και η απραξία η ήττα...
    ...
    Τόλμη..;
    μακάρι να την πουλούσαν,
    να αγόραζαν
    πολλοί
    εδώ,
    στην Ελλάδα!
    ...
    Μια όμορφη εβδομάδα να έχεις Ονειρόκοσμε μου κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανή

    μυστήριο λες, ε...;
    ...
    "Αυτό, που ακόμη δεν άκουσα...
    Συγνώμη, παιδί μου..."
    ...
    Ζούμε σε μια χώρα,
    που όπου κι αν πιάσεις,
    μόνο σαπίλα βρίσκεις...
    κι όμως κανένας
    δεν ήρθε να μας ζητήσει
    συγνώμη!
    δανείστηκε τη χώρα από εμάς,
    όπως και εμείς την δανειζόμαστε
    από τα παιδιά μας
    και παρ' όλα αυτά,
    θεωρούν πως έτσι πρέπει να είναι...
    εκεί κολλάει το τραγούδι...
    ...
    κανείς να παραδεχτεί την αλήθεια...
    ...
    Ένα όμορφο βράδυ να έχεις!
    ...
    Υ.Γ. δεν είμαι εγώ αυτός μέσα στο τούνελ, εγώ είμαι ο γιος που παίρνει θέση πλεόν μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. νωριτερα σημερα ειχα μια συζητηση περι 'πατριδας' κλπ απο την οποια και καταπιαστηκα για να γραψω αυτο που εγραψα πριν λιγο, πριν δω την απαντηση σου. απλα θα επισημανω οτι και παλι οι σκεψεις μας στγκλινουν
    ειπαμε, μοιαζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανή

    τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!
    ...
    διάβασα αυτό που ανέρτησες,
    και επειδή χωράει μεγάλη κουβέντα
    (συμφωνώ σε όλα αυτά που λες, στο λέω..),
    θα σου απαντήσω αύριο με την ησυχία μου...
    και επίσης μου έδωσες αρκετή τροφή για σκέψη...!
    ...
    Υ.Γ. Κι εγώ έχω fb σαν κι εσένα... αέρας κοπανιστός ονομάζομαι και κάνω like παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...